Ik denk eigenlijk van niet, want daarvoor is de deal waarschijnlijk te klein. Rupert Murdoch is (samen met zijn familie) de belangrijkste aandeelhouder van NewsCorp, dat weer 100% eigenaar is van het tv-netwerk FOX International Channels (FIC). Dat bedrijf gaat nu een belang van 51 procent nemen in Eredivisie Media & Marketing CV (EMM); de rest van de aandelen blijft in handen van de Eredivisieclubs. Voor Eredivisie Live - en dus de Eredivisie - is er duidelijk één groot voordeel: de organisatie (de clubs) is in één keer af van de miljoenenschuld, die nodig was om de zender op het huidige niveau te brengen. Dat zou mogelijk kunnen betekenen, dat de clubs DIT SEIZOEN al meer aan TV-gelden gaan ontvangen dan begroot.
PEC Zwolle vs VVV Venlo, 2023-01-20 - Eerste Divisie
VVV-Venlo - resultaten, programma, PEC Zwolle - Livesport.com
VVV-VENLO-PEC Zwolle LIVE STREAM Kijken. Waar gratis?
Form and head to head stats VVV-Venlo vs PEC Zwolle
Prettig is ook, dat er enige financiële zekerheid is voor de toekomst omdat de TV-rechten voor 12 jaar zijn verkocht voor een bedrag dat in 2013 begint met € 60 miljoen en in 2025 blijkbaar gaat oplopen tot € 100 miljoen. Ik verbaas me een beetje over de bedragen. En ook over de duur van de overeenkomst. Duidelijk is dat de deal nu een aanzienlijke verbetering betekent van het huidige contract. Maar of clubs er in 2020 of 2025 nog zo blij mee zullen zijn, waag ik te betwijfelen.
PEC Zwolle vs VVV Venlo predictions and stats - 20 Jan 2023
PEC Zwolle » De balans tegen VVV-Venlo - voetbal.com
PEC Zwolle – VVV Venlo: Live score, updates and head-to
Niet Ajax en PSV, maar PEC en VVV zouden meeste TV-geld moeten krijgenCollega Marcel van der Kraan is niet alleen één van de aardigste, maar bovenal één van de best ingevoerde sportjournalisten van Nederland. Woensdagmorgen bracht hij de primeur van zijn leven, toen hij op de voorpagina van De Telegraaf exclusief kon melden dat media-magnaat Rupert Murdoch "de TV-rechten van de 08-08-2012 10:27 door Redactie ELF Voetbal Nu is die kop waarschijnlijk wel wat gechargeerd, want het is maar zeer de vraag of de Australische/Amerikaan zelf ook maar iets van de overeenkomst af weet.
Live voetbal: PEC Zwolle - VVV-Venlo | NU - NU
VVV-Venlo – PEC Zwolle op tv | Keuken Kampioen Divisie
Elders wordt nu immers al veel meer betaald voor TV-rechten dan in ons land. En de voorspelling dat de verschillen in tien jaar nog veel groter zullen zijn lijkt me niet te gewaagd. Tenzij Eredivisie Live heel veel winst gaat maken natuurlijk en de clubs (eigenaren van 49%) jaarlijks vele miljoenen aan dividend kunnen gaan uitkeren. Dat daar hoop op is bewijst deze passage uit het officiële persbericht: Door het bestaande succes van Eredivisie Live te koppelen aan de internationale kennis, ervaring en het netwerk van FIC op het gebied van sportzenders, willen de twee partijen de Nederlandse voetbalfans een nog betere beleving bieden.
De wedstrijd tussen PEC Zwolle en VVV-Venlo word vanaf 12. 15 uur ook online uitgezonden via ESPN, maar dan dien je wel een abonnement te hebben via je provider. Sport in Nederland zend de wedstrijden in het betaalde voetbal niet live uit. Toch delen we handige linkjes van andere websites die wel gebruik maken van live voetbal streaming. Check in onderstaand overzicht de websites met handige streams voor live online voetbal kijken. Werkt een stream? Deel hem dan met je vrienden op facebook, twitter of instagram!!! Meer gratis livestreams EredivisieVia Sport in Nederland kan je handige linkjes vinden om live en gratis voetbal te kijken.
PEC Zwolle on Twitter: "Grote sfeeractie voorafgaand aan
PEC Zwolle - VVV-Venlo: 0 - 0 (30 november 2012) - FCUpdate